SEX SHOP

Erotik Ürünler Sex Shop

Cinsel Ürün Sipariş ve Bilgi İçin İletişime Geçin:
🕻 Telefon Canlı Destek: 0552 853 68 90
✆ Whatsapp Canlı Destek: 0554 199 65 29
🕊 Twitter Canlı Destek : @harikamoda
www.ErotikUrunler.com 2004 Yılından Beri Cinsel Sağlık Ürünleri ve Seks Fantezileri Aletleri Satan Erotik Shop Mağazasıdır.

28 Mart 2024 Perşembe

23.5 cm Büyük Boy 4.2 cm Çap Çok Kalın Gerçekçi İçi Kıkırdaklı Penis - Vibrasyonlu Testisli Vantuzlu Realistik Dildo C-CH7802

 

Chisa Extra Fun Series: Gerçekçi İçi Kıkırdaklı Vibrasyonlu Penis - 23.5 cm Boy, 4.2 cm Çap, Testisli Vantuzlu Dildo

Chisa Extra Fun Series, zevk deneyiminizi bir üst seviyeye taşıyan bir oyuncak sunuyor: Gerçekçi İçi Kıkırdaklı Vibrasyonlu Penis. Bu muhteşem dildo, 23.5 cm uzunluğu ve 4.2 cm çapıyla büyük boyutuyla dikkat çekiyor ve titresim özelliğiyle de sizi şaşırtacak.

Ürün İçin Bizimle İletişime Geçin:
🕻 Telefon Canlı Destek: 0552 853 68 90
✆ Whatsapp Canlı Destek: 05528536890
🕊 Twitter Canlı Destek : @harikamoda

Titreşimleri kordonla uzaktan kontrol edilebilen bu dildo, size istediğiniz gibi zevkinizi yönetme özgürlüğü sunuyor. Gerçekçi kıkırdak iç yapısı ve dokusu, size gerçek bir deneyim yaşatacak.

Damarlı yapısı ve testis detaylarıyla gerçek bir penisin görünümünü ve hissini sağlayan bu dildo, hem anal hem de vajinal kullanıma uygundur. Elinizden kayıp gitmeyecek şekilde tasarlanmış vantuzu, eller serbest kullanım sağlarken, titreşimli özelliğiyle de tatmin edici bir deneyim sunar.

Chisa Extra Fun Series, zevkiniz dolu dolu, gergin gergin olacak. Bu büyülü deneyimi hemen şimdi keşfedin ve cinsel yaşamınıza yeni bir heyecan katın!


23 cm Penis
23 cm penis23 cm dildo23 cm realistik penis23 cm vibratör23 cm yarrak23 cm sik23 santim penis23 santim dildo23 santim realistik penis23 santim vibratör23 santim yarrak23 santim sikbüyük penisbüyük dildobüyük vibratörbüyük yarakbüyük sikkalın penisiri penisuzun penisdev penisdev yarakkocaman peniskocaman yarakdevasa yarakçok büyük penislerkol gibi yaraklı erkekler,


24 cm Penis
24 cm penis24 cm dildo24 cm realistik penis24 cm vibratör24 cm yarrak24 cm sik24 santim penis24 santim dildo24 santim realistik penis24 santim vibratör24 santim yarrak24 santim sik,

Dildo - Realistik
Etiketler: realistik penisrealistik dildorealistik vibratörsilikon penissilikon dildosilikon vibratorgerçekçi penis gerçekçi dildogerçekçi vibratoret dokulu peniset dokulu dildoet dokulu vibratörrealistik suni penisrealistik yapay penisrealistik yapay sikrealistik suni yarrakrealistik yapay yarakrealistik plastik sikgerçekçi plastik yarraksünnetli penissünnetli dildosünnetli vibratörsünnetli yaraketli penisten dokulu penisten dokulu dildoten dokulu vibratörgerçeginden kopya penisgerçeginden kopya dildogerçeginden kopya vibratörgerçeginden kopya yarak,

Dildo - Testisli
Etiketler: testisli penistestisli dildotaşaklı penistaşaklı dildotestisli vibratörtaşaklı vibratoryumurtalıklı penis yumurtalıklı dildoyumurtalıklı vibratortaşşaklı suni yarraktaşaklı yapay penistaşşaklı plastik siktestisli silikon penis,

Dildo - Vantuzlu
Etiketler: vantuzlu penisvantuzlu dildovantuzlu yarakvantuzlu vibratörvantuzlu sikvakumlu penisvakumlu dildovakumlu yarrak vakumlu vibratöryapışkan penisyapışkan dildoyapışkan yarakyapışkan vibratöryapışan penisyapışan dildoyapışan yarakyapışan vibratör,

Dildo - Titresimli
Etiketler: titreşimli penistitreşimli dildotitreşimli yaraktitreşimli vibratörtitreşimli sikmotorlu penismotorlu dildomotorlu yarrak motorlu vibratörvibratörlü penisvibratörlü dildovibratörlü yaraktitresen vibratörpilli penispilli dildopilli yarakpilli vibratörpilli sikelektrikli peniselektrikli dildoelektrikli vibratörelektrikli sikelektrikli yarakvibrasyonlu penisvibrasyonlu dildo,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

20.5 cm Boy 4.5 cm Çap Vantuzlu Taşaklı Realistik Koyu Siyah Afrikalı Penisi C-7764S

  20.5 cm Boy 4.5 cm Çap Vantuzlu Taşaklı Realistik Koyu Siyah Afrikalı Penisi C-7764S Bu koyu siyah afrikalı penis, gerçek bir erkek penisi...